Розділ 7. Текст » Стр.123



• Що ти відчуваєш? Чому? Мені сподобалося оповідання. Воно добре та повчальне. Ми часто не бачимо в повсякденному житті добрих людей, їх щирість. Згадуємо тільки тоді коли їх немає поруч. • Чому діти одразу не зробили рибку для мсьє Жака? Тому що вчитель був новенький, діти не помітили (або забули) в ньому людину яка піклувалася про них, намагалася навчити їх бути добрими, щирими. Вчитель не просто давав їм знання, а робив це цікаво, чи не нав'язливо. Він в кожному учні виділ особистість. Але діти тільки потім це побачили, коли він кожному приклеїв рибку з гарними словами. • Доведи, що оповідання — це текст-розповідь. Знайди уривки, які є описом, міркуванням. Розповідається про події в школі, коли приїхав новий вчитель. Є дійові особи, є результат цих подій. Опис: описується французька традиція квітневих риб. Міркування: Автор на початку твору міркує, що кожна людина колись перед кимось точно завинила. • Напиши стислий переказ тексту. Використовуй лінію часу. До нас, з Парижу, приїхав новий вчитель французької мови мсьє Жак. Він не був поганий чи прикрий, але ми постійно кепкувати з нього. Він ніколи не сварив нас, розповідав нам цікаві французькі казки та вірші, учив пісеньок та ігор. В кінці березня він розповів нам цікаву французьку традицію про квітневих риб. Потрібно власноруч зробити паперову рибу, написати на ній гарні слова про людину яку любиш та першого квітня причепити її до спини цієї людини. Ми зробили таких риб всім вчителям окрім мсьє Жака. Першого квітня кожний з нас побачив на своєї спині таку рибу, на яких мсьє Жак написав гарні слова про кожного з нас. Наступного дня він поїхав до дому. Ми згадали, що не зробили таку рибу тільки для нього. Ми написали листа для мсьє Жака з найкращими побажаннями, вибачились за те, що кепкували з нього, ті відправили листа у Париж.



Розділ 7. Текст