Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.90 (4-5)



4. Прочитай. Що у вірші незвичне? Чи розумієш ти його зміст? Слова не зрозуміли, не мають відомого лексичного значення. Тому зміст вірша повністю не зрозумілий. • Яке значення — лексичне чи граматичне — мають слова у вірші? Більше граматичне (хоча теж доволі складно визначити) • Запиши вірш, перетворюючи його на «звичайний» за допомогою слів із відомими тобі лексичними значеннями. Був (дієсл.) липень (ім.), і швидкі (прикм.) зайці (ім.) збиралися (дієсл.) в гуртки (ім.). А мами (ім.) йшли (дієсл.) в парки погратись (дієсл.) там з дітьми (ім.). • Визнач знайомі тобі частини мови. 5. Випиши з книжки, яку ти зараз читаєш, 10 слів однієї частини мови й спробуй записати 10 слів різних частин мови за абеткою. Слова однієї частини мови Слова різних частин мови варення, голос, дверей, кінчик, ліжка, окуляри, підтяжки, помідори, рот, Томе, хлопець. вона, давай, до, грається, і, ой, парадним, раптом, сорок, Том.



Розділ 5. Слово. Частини мови