Розділ 2. Звуки і букви » Стр.56 (1-3)

Стр.56 (1-3)

Що я знаю / умію? 1. Визнач орфограми в словах і запиши слова в таблицю. Ненаголошені е/и М’який подовжений приголосний Апостроф ’ дерев’яний, велосипед, верблюд, лисиця написання, читання, завдання дерев’яний, солом’яний, риб’ячий, рум’яний 2. Запиши за абеткою слова, у яких потрібно писати апостроф. бур’ян, в’ють, в’яз, в’язкий, кам’яний, м’ята, м’ятний, п’ята, сім’я. Зроби звуко-буквений аналіз виділених слів. кам’яний: букв – 7, зв. – 8, [к а м й а н и й], [– ● – = ● – ● =] м’ята: букв – 4, зв. – 5, [м й а т а], [– = ● – ●] рюкзак: букв – 6, зв. – 6, [р' у к з а к], [= ● – – ● –] 3. Запиши словосполучення, замінюючи дієслова в дужках іменниками з м’яким подовженим приголосним.

Розділ 2. Звуки і букви