Розділ 1. Мова і мовлення » Стр.36 (2-5)
Спиши, поєднуючи однорідні члени речення сполучником і. Мирослава і Богдан проходять квест. Дідусь і бабуся розв’язують ребуси і кросворди. Мама і тато читають новини. У пеналі лежали ручки і олівці. 3. Доповни й запиши речення. Визнач головні члени речення. Двері скрипнули і відчинилися. Дзвінок дзеленчав і підстрибував. Склянка впала і розбилася. Запиши три речення з однорідними підметами, присудками, другорядними членами речення на вибір. Використовуй схему. Олеся і Святослав розглядали журнал про комп’ютерні ігри. В школі нас вчать читати і писати. Червоний, жовтий і зелений кольори використовують у світлофорах. Онлайн журнал і блог може зробити кожний. Знаходити і обирати вірні рішення завжди важко. Тарас старанно і ретельно мив підлогу. 5. Прочитай. Запиши до кожного речення схеми однорідних членів. Спиши. Обведи сполучник і одним кольором, коми — іншим. Ти говориш добрі і злі, ласкаві і грубі, сумні і веселі слова. і , і , і Важливо відчувати і розуміти їх. і Учитися спілкуватися увічливо і привітно з рідними і друзями, знайомими і незнайомцями. і з і , і Розглянь схему. Поясни, у яких випадках між однорідними членами речення потрібно ставити кому. Кому потрібно ставити, якщо між однорідними членами речення немає сполучника.