Розділ 14. Ділення на трицифрове число » 584-585

584-585

Прочитай частини. Запиши їх у порядку зростання. 1/100 , 1/10 , 1/8 , 1/6 , 1/5 , 1/4 , 1/3 , 1/2 585. Довжина шкільного коридору прямокутної форми 64 м, а його ширина дорівнює 1/16 довжини. Яка площа коридору? 1) 64 м : 16 = 4 (м) – ширина коридору; 2) х6(1)4 4 256 (м2) – площа коридору. Відповідь: площа коридору 256 м2. З якою швидкістю має бігати школяр, щоб за велику перерву (20 хв) пробігти коридором 50 разів? Відповідь запиши в метрах за хвилину. Хто швидше рухатиметься — велосипедист, який їде зі швидкістю 15 км/год, чи цей школяр? 3200 (м) – відстань яку має пробігти школяр; 2) 3200 : 20 = 160 (м/хв) – швидкість школяра; 3) 15000 м : 60 хв = 250 (м/хв) – швидкість велосипедиста; 250 м/хв > 150 м/хв Відповідь: швидкість школяр має бути 160 м/хв; велосипедист рухатиметься швидше.

Розділ 14. Ділення на трицифрове число