Розділ 3. Алгоритми » 23 (1-3)

Обговоріть, які фрагменти алгоритмів описують такі події на сцені середовища Скретч: 1) виконавець англійською мовою «називає» цифри, натиснуті на клавіатурі; 2) виконавець рухається по сцені вліво-вправо, відбиваючись від об’єкта червоного кольору; 3) виконавець змінює свій вигляд, коли натиснута клавіша миші. Визначте, які алгоритмічні конструкції поєднані в описаних фрагментах алгоритмів. 1) Б. 2) В. 3) А. Міркуємо 3. Користуючись малюнком, придумай і запиши завдання, яке може виконати виконавець Білка. Перевір своє припущення у грі Година коду на сайті. Реалізуй подібний алгоритм у середовищі Скретч. Білка повинна пройти лабіринт і знайти горіх.

Розділ 3. Алгоритми