Розділ 2. Об’єкти та моделі » 11 (1-3)

Обговоріть, які об’єкти та суттєві властивості реальних об’єктів використані для побудови моделі. Реальними властивостями можуть бути: співвідношення виконаної роботи. А об’єктами: вид роботи. 2. Обговоріть у парі та прийміть спільне рішення: 1) У яких комп’ютерних програмах можна побудувати інформаційну модель підлоги у класній кімнаті, щоб визначити, як розташувати на ній нові меблі? 2) Як можна побудувати інформаційну модель для демонстрації свого зросту протягом 4 останніх років? 1) Paint. 2) У вигляді стовпчастої діаграми. Міркуємо 3. У середовищі FreeMind сплануй побудову інформаційної моделі різноманіття рослинного світу. Який шкільний предмет стане тобі у пригоді? Завдання виконується за допомогою додаткового програмного забезпечення.

Розділ 2. Об’єкти та моделі