5. Getting around » Стр.48

Подивіться і порівняйте. Напишіть (a-d). 1. clue (підказка) – b 2. team (команда) – a 3. classroom (класна кімната) – c 4. stripes (смужки) – e 5. treasure hunt (пошук скарбів) – d 2. Розташуйте малюнки в правильному порядку. Запишіть (1-6). b – 1, f – 2, d – 3, c – 4, a – 5, e -6. 3. Обговоріть історію. 1. Did you like the story? Why or why not? (Чи сподобалася вам історія? Чому так чи чому ні?) Yes, I did. Because this is a story about a treasure hunt. (Так. Бо це історія про пошук скарбів.) 2. Which clue is easy to solve? (Яку підказку легко розв’язати?) It is easy to solve the clue about the zebra crossing. (Розгадати підказку про перехід зебру легко.) 3. Which clue is hard to solve? (Яку підказку важко розгадати?) It is difficult to solve the clue about chess. (Важко розгадати підказку про шахи.)

5. Getting around