Розділ 4. Будова слова » Стр.40
Доповни таблицю спорідненими словами. Познач корінь. Хто? Що? Який? Що робити? Світлячок, світло Сад, садівник Будинок, будівник Світловий Садовий будівельний Світити Садити будувати 6. Запиши назви місяців. Познач корінь у словах. Квіти — квітень, трава — травень, червоний — червень, липа — липень, серп — серпень верес — вересень, жовтий — жовтень. 1. Розглянь ситуації. Поясни свою думку. 1. Оленка сказала, що слова книга і книжка неспоріднені, тому що в них різні корені: книг, книж. Чи так? Ні, слова книга і книжка споріднені, тому, що в корені відбувається чергування приголосних. 2. Про що забув Дмитро, утворюючи слова: книга — книгка, молоко — молокний, муха — мухка? Дмитро забува про чергування приголосних: г/ж, к/ч, х/ш. 2. Запиши слова парами. Познач корінь. Підкресли букви, які позначають приголосні звуки, що чергуються в коренях слів. Ріка — річка, дорога — доріжка, муха — мушка, комаха — комашка, вухо — вушко, мураха — мурашка, книга — книжка. Склади речення з парою слів на вибір. У мене дуже багато книг, але Івасик подарував мені ще одну книжку.