Розділ 6. Словосполучення і речення » Стр.52
Діти визначали в реченні підмет і відповідали на запитання: «Про що йдеться в реченні?» Вероніка вважає, що про дітей, а Данилко — що про парк. З ким ти погодишся? Уранці діти гуляли в парку. В реченні йдеться про дітей. 3. Дай письмові відповіді на запитання. Знайди у відповідях підмети і присудки. Де живе риба? Риба живе у річці. Де спить ведмідь? Ведмідь спить у барлозі. Де лежить зошит? Зошит лежить у наплічнику. 4. Спиши речення. Підкресли в кожному з них підмет і присудок. Що спільного в реченнях? Чим вони відрізняються? Як визначити підмет у реченні? Мишка ловить кішку. Кішка ловить мишку. Спільним є присудок, а відрізняються підметом. Підмет пояснює, про кого або про що говориться в реченні. Відповідає на питання хто? що? 5. Доповни речення словами з довідки. Підкресли підмет. Підкресли слова, які називають те, що робить підмет. Учень розв’язує задачу. Художниця пише картину. Ветеринар лікує тварин. Програміст пише коди. Садівник вирощує дерева. Учителька навчає дітей.