Розділ 6. Словосполучення і речення » Стр.52



Діти визначали в реченні підмет і відповідали на запитання: «Про що йдеться в реченні?» Вероніка вважає, що про дітей, а Данилко — що про парк. З ким ти погодишся? Уранці діти гуляли в парку. В реченні йдеться про дітей. 3. Дай письмові відповіді на запитання. Знайди у відповідях підмети і присудки. Де живе риба? Риба живе у річці. Де спить ведмідь? Ведмідь спить у барлозі. Де лежить зошит? Зошит лежить у наплічнику. 4. Спиши речення. Підкресли в кожному з них підмет і присудок. Що спільного в реченнях? Чим вони відрізняються? Як визначити підмет у реченні? Мишка ловить кішку. Кішка ловить мишку. Спільним є присудок, а відрізняються підметом. Підмет пояснює, про кого або про що говориться в реченні. Відповідає на питання хто? що? 5. Доповни речення словами з довідки. Підкресли підмет. Підкресли слова, які називають те, що робить підмет. Учень розв’язує задачу. Художниця пише картину. Ветеринар лікує тварин. Програміст пише коди. Садівник вирощує дерева. Учителька навчає дітей.



Розділ 6. Словосполучення і речення