Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.6
Що не так? Закресли прикметники. Яка їхня роль у мовленні? Зайчик гризтиме м’ясну капусту. Лисичка упіймає бурякову курочку. Ведмідь ласуватиме кислою рибою. Котик питиме зелене молоко. Прикметники не підходять до їжі. Капуста не може бути м’ясна, курочка бурякова, риба кислою, а молоко зелене. Прикметники відповідають на питання який?яка?яке?які? і виражає ознаку предмету. Прикметники допомагають описати предмети і розпізнати їх за ознаками. Спиши речення, замінюючи прикметники іншими Зайчик гризтиме хрумку капусту. Лисичка упіймає смачну курочку. Ведмідь ласуватиме солоною рибою. Котик питиме біле молоко. 4. Вибери і допиши іменник до групи прикметників. Свіжий, духмяний, смачний, квітковий, гречаний мед. Свіжий, духмяний, смачний, черствий, житній хліб. Свіжа, духмяна, смачна, мелена, чорна кава. Свіже, духмяне, пісочне, крихке печиво. Свіже, духмяне, смачне, малинове, густе, бабусине варення. Обведи прикметники, які вживаються для опису всіх предметів. Підкресли ті з них, які допомогли впізнати, що описується. 5. Добери і запиши такий прикметник, який називав би ознаку обох понять. торт шоколадний колір кактус колючий їжак смак гіркий досвід хліб свіжий вітер перець гострий розум