Розділ 3. Слово. Лексичне значення » Стр.26

Стр.26

Прочитай скоромовку. Про що в ній ідеться? Значення яких слів ти знаєш, а про які здогадуєшся? В скоромовці йдеться про когось, хто любить кусатись і хоче когось наздогнати. Склади речення, придумуючи «неіснуючі» слова за зразком. Чому ми не можемо спілкуватися за допомогою «неіснуючих» слів? Той, хто їсть — їстак. Їстак винищив всі цукерки в магазинах світу. Ми не можемо спілкуватися за допомогою «неіснуючих» слів, тому що виникатимуть непорозуміння між людьми. 2. Заміни в реченнях тлумачення слів на самі слова. З’єднай з відповідними малюнками. Запиши змінені речення. 1. Мама зварила суп. 2. Ми ласували варення. 3. У руках був бутерброд з джемом. 4. З гір долинала мелодія трембіти. 5. Дідусь грав на сопілці. Придумай кілька речень із поясненням значень слів. Користуйся тлумачним словником. Попроси друзів відгадати, про які слова в них ідеться. Ми йдемо збирати яблука в спеціально відведену значну площу землі, на якій вирощують плодові дерева(сад). Іринка запросила подруг попити разом напій, настояний на листі, цвіту або стеблі деяких запашних рослин(чай). Мама веде дітей в навчальний заклад, який здійснює загальну освіту і виховання молодого покоління.

Розділ 3. Слово. Лексичне значення