Розділ 1. Мова і мовлення » Стр.2

Прочитай. Чи можна назвати ці записи словами? Чому? Ні, ці записи не можна назвати словами. Слова мають відповідати явищам або предметам у реальності. Слова — назви предметів Хто? Що? Слова — назви ознак Який ?Яка? Яке? Які? Слова — назви дій Що робити? Що зробити? Школяр, школа Шкільна,учнівський Дружити, учитися Знайди споріднені слова. Познач корінь. Школяр, школа, шкільний. 2. Склади речення зі слів. Визнач вид речення за метою висловлювання; за інтонацією. У звичайній школі вчиться незвичайний учень. Речення розповідне, не окличне. 3. Прочитай. У якій послідовності потрібно розташувати речення, щоб вийшов текст? Пронумеруй їх. Перекажи текст у парі. 1. У давнину люди вірили, що у світі живуть велетні — істоти величезного зросту. 2. Часто герої легенд були велетнями. 3. Переповідали, що велетні ходили по лісу, наче по лукам з травою,а сокиру передавали з рук у руки через широку річку. 4. Велетні могли шкодити людям і воювали з героями.

Розділ 1. Мова і мовлення