Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.97 (1)
Письмо для себе. Прочитай початок тексту. Допиши його, уживаючи іменники і за потреби слова-помічники. РАНОК Вікно у кімнаті розкрито. Сонце посміхається до мене. Усмішка мами говорить, що час вставати. Чайник на кухні кличе снідати. Свист нагадує шкільний дзвоник. Каша і какао на сніданок Я снідаю, щоб набратися сил. Мені так подобається какао! А кашу я не дуже люблю. Тому мати до каші додає шоколадну пасту. Тепер я можу поїсти. 1. Прочитай слова. На яке питання відповідають іменники в першому рядку, а на яке — у другому? (Хто?) Діти, учений, ведмідь, черепаха, директорка, відвідувач. (Що?) Зоопарк, погода, трамвай, радість, ялина, знання. неістот. Запиши іменники — назви істот, утворюючи сполучення слів іменника з прикметником. З одним сполученням слів склади речення. Малі діти, розумний учений, злий ведмідь, повільна черепаха, шкільна директорка, постійний відвідувач. На дворі гралися малі діти. До ресторану зайшов постійний відвідувач.