Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.97 (1)

Письмо для себе. Прочитай початок тексту. Допиши його, уживаючи іменники і за потреби слова-помічники. РАНОК Вікно у кімнаті розкрито. Сонце посміхається до мене. Усмішка мами говорить, що час вставати. Чайник на кухні кличе снідати. Свист нагадує шкільний дзвоник. Каша і какао на сніданок Я снідаю, щоб набратися сил. Мені так подобається какао! А кашу я не дуже люблю. Тому мати до каші додає шоколадну пасту. Тепер я можу поїсти. 1. Прочитай слова. На яке питання відповідають іменники в першому рядку, а на яке — у другому? (Хто?) Діти, учений, ведмідь, черепаха, директорка, відвідувач. (Що?) Зоопарк, погода, трамвай, радість, ялина, знання. неістот. Запиши іменники — назви істот, утворюючи сполучення слів іменника з прикметником. З одним сполученням слів склади речення. Малі діти, розумний учений, злий ведмідь, повільна черепаха, шкільна директорка, постійний відвідувач. На дворі гралися малі діти. До ресторану зайшов постійний відвідувач.

Розділ 5. Слово. Частини мови