Розділ 4. Слово. Будова слова » Стр.79

2. Напиши, яку «роботу» виконує Чернетка. Чим вона може вихвалятися? Користуйся чернеткою. Чернетка зберігає всі мої думки, все що я думав я пишу в чернетки. Чернетка може вихвалятися тим що в неї з’являються перші мої думки. 3. Напиши, яку «роботу» виконує Чистовик. Чим він буде хизуватися? Користуйся чернеткою. Чистовик показує іншим мою роботу, мої думки. Чистовик може хизуватися красою тексту, без помилок та виправлень. 4. Подумай, хто важливіший — Чернетка чи Чистовик. Запиши свої думки. Користуйся чернеткою. Мені здається що вони обидва важливі, тому що без чернетки не було би чистовика. 5. Обговоріть і складіть діалог у парах. Користуйся чернеткою. Почніть так: — Вітаю, Чернетко! — Привіт, Чистовику! — Про що сьогодні ми будимо розповідати на уроці? — Про діалог. — Добре, тоді ти як завжди починаєш, а я вже після тебе. — Домовились, Чистовику! 10. Обговоріть, чому Чернетка і Чистовик важливі і мають «дружити» з письменниками. Чернетка важлива, тому що письменник викладає на ньому всі свої думки по твору, пишіть та виправляє текст. Без чернетки не вийде гарного Чистовика, тобто готового твору.

Розділ 4. Слово. Будова слова