Розділ 1. Мова і мовлення » Стр.11 (2)

Спиши питальне і спонукальні речення з першого абзацу тексту. Перетвори їх на розповідні та запиши. Чи всі ці школи однакові? – Не всі школи однакові. Мандруй різними школами! – Мандруємо різними школами. Випиши з тексту п’ять слів — назв предметів, чотири слова — назви ознак, три слова — назви дій. Поясни, як ти шукав/шукала ці слова. Назва предметів (хто?, що?): школи, життя, іграми, клас, офіси, проекти. Назви ознак (який?): різних, однакові, американського, навчального, встановленими. Назви дій (що робить?): навчаються, мандруй, отримує, порадившись, вибирати. Редагуємо. У школі є свої правила. Запиши по три думки для двох точок зору. Чи всі школи світу мають бути однаковими? 1. Так, бо діти всюди однакові. 2. Так, бо дітям потрібно вивчати одні й теж предмети. 3. Так, процес навчання однаковий. 1. Ні, тому що в кожній країні різні умови життя. 2. Ні, тому що це дозволяє навчитися чомусь іншому. 3. Ні, потрібно постійно вдосконалювати процес навчання.

Розділ 1. Мова і мовлення