Сторінки 101 - 120 » Стр.113 (15)

Прочитай запитання. Усно дай повну відповідь на кожне запитання. Хто приніс їжачка в живий куточок? – В живий куточок маленького їжачка принесли діти. Кого принесли діти в живий куточок? – В живий куточок діти принесли маленького їжачка. Куди діти принесли їжачка? – Діти принесли їжачка в живий куточок. Коли ... ? – Діти принесли їжачка в живий куточок учора. Якого ... ? – Учора діти принесли в живий куточок маленького їжачка. Допиши два питальні речення. Прочитай їх уголос для класу. Для чого діти принесли маленького їжачка? В який куточок діти принесли живого їжачка? Що зробили діти учора? Хвилинка спілкування — Як ти думаєш, де краще жити їжачку: у лісі чи в живому куточку? — Я думаю, що в живому куточку, тому що там його будуть годувати та захищати. — А я вважаю, що їжачкові краще в лісі, бо там йому вільно жити.

Сторінки 101 - 120