Розділ 5. Слово » Стр.33

1. Опиши урок, прогулянку в парку чи відвідування театру на вибір, користуючись сполученнями слів. Обведи слова — назви дій. Задзеленчав дзвінок, писали вправу, читали казку, бігали по доріжках, дивилися виставу, роздягнулися в гардеробі, каталися на гірці, грали у футбол, клеїли змія, ліпили сніговика, купили квитки, аплодували акторам. Задзеленчав дзвінок. Почався урок української мови. На уроці ми писали вправу про дієслова. Потім читали казку Івана Франка «Фарбований лис». 2. Добери до пар слів — назв предметів слова — назви дій. Миша (що робить?) гризе сир. Кіт (що робить?) п’є молоко. Білка (що робить?) сидить на дереві. Лелека (що робить?) в’є гніздо. 3. Хто як говорить? Спиши речення, додаючи слово, яке відповідає на питання де? Кіт нявкає на дереві. Собака гавкає у будці. Порося кувікає біля хати. Їжак чмихає в листях. Кінь ірже на дорозі. Жаба квакає і кумкає у болоті. Лисиці дзявкають у лісі. 4. Запиши речення за зразком. Гуси ґелґочуть. Солов’ї тьохкають. Сороки скрекочуть. Горобці тьохкають. Качки кахкають. Зозулі кують.

Розділ 5. Слово